Sezonska peka

Vsi ljubitelji slaščic dobro vedo, da ni boljšega načina za zaključek obroka od izvrstne sladice, ki se stopi v vaših ustih. Vendar pa mora biti pripravljena pametno, če želimo, da nas po njej ne bo mučila slaba vest zaradi prevelikega števila zaužitih kalorij.


Sezonska peka

Vsi ljubitelji slaščic dobro vedo, da ni boljšega načina za zaključek obroka od izvrstne sladice, ki se stopi v vaših ustih. Vendar pa mora biti pripravljena pametno, če želimo, da nas po njej ne bo mučila slaba vest zaradi prevelikega števila zaužitih kalorij. Z nekaj napora lahko hkrati poskrbite za užitek in za svoje zdravje. Dobro je poznati nekaj trikov, ki vam bodo pomagali ustvariti slaščico, ki bo zadovoljila okus pravih gurmanov in obenem navdušila tudi skeptike, ki pazijo na svojo postavo.

Pozor! Sezona!

Naš zaveznik v kuhinji bo sveže sadje (najboljše je sezonsko), ki je odlična sestavina za hranljive sladice.

 

Najboljše sadje najlažje dobimo pozno spomladi, poleti in jeseni – takrat je najcenejše, pa tudi najbolj okusno in najbolj sveže.

 

Na lov se lahko odpravite že maja – takrat bodo stojnice na tržnici že zardevale od prvih jagod. Začnite sezono z biskvitom z jagodno kremo ali z lahko jogurtovo torto. Junija bodite pozorni na prve višnje in ne zamudite priložnosti za pripravo torte iz mandljev in kosmulj. Poleti se prodajne police šibijo pod malinami, borovnicami, češnjami, breskvami, nektarinami in ribezom. Jeseni pa pride čas zrelih jabolk, sliv in hrušk. Kaj imate najraje?


Hranljive poslastice

Piškote je mnogo lažje pripraviti kot pite in torte, njihova prednost pa je tudi to, da jih imajo radi vsi – tako otroci kot odrasli. So tudi odlična zamenjava za čokoladice, bonbone in druge prigrizke. Če želite pripraviti resnično hranljive slaščice, pozabite na pšenično moko! Kot osnovo za peko uporabite ovsene otrobe (lahko tudi pšenične, ržene, ječmenove ali njihovo mešanico) ali musli. Dodajte suho sadje, oreščke in aromatične začimbe in videli boste, da taki piškoti zadovoljijo okus še tako zahtevnih gurmanov.

 

Oreščki vsebujejo veliko pomembnih vitaminov in mineralov, pa tudi »dobrih« maščob. Po mnenju znanstvenikov naj bi imelo redno uživanje oreščkov ugoden vpliv na raven holesterola.

 

Poskusite zmanjšati količino sladkorja. Sladek okus vašem pecivu da lahko tudi suho sadje in drugi dodatki. Če se ne morete izogniti dodajanju sladkorja, ga dodajajte pametno! Sladkor nadomestite z žličko medu ali javorovega sirupa.

 

Še tople aromatične piškote postrezite z nesladkano kavo ali čajem. Lahko pa poskrbite za malo nostalgije in jih postrežete s skodelico toplega mleka. So vas že preplavili spomini?

Preberite tudi

Peka v eko slogu

Sladka vrnitev slaščic

Majhno je lepo… in slastno

Jabolčna pita

Ocenite (1124) Hvala za oceno
> 60 min.
Enostavno
Shrani recept Zaznamek je shranjen

Čokoladna skutina torta (brez pečenja)

Ocenite (874) Hvala za oceno
> 60 min.
Srednja
Shrani recept Zaznamek je shranjen

Medenjaki

Ocenite (1051) Hvala za oceno
> 60 min.
Srednja
Shrani recept Zaznamek je shranjen

Marelična jogurtova torta

Ocenite (1039) Hvala za oceno
30 - 45 min.
Enostavno
Shrani recept Zaznamek je shranjen